Friday, April 8, 2011

Loomad.

Koer on naeratus ja liputav saba.Vahepealsel pole erilist tähtsust.
***
Koerad on alati olnud inimese parimateks sõpradeks.
***
Sa oled nagu kass, kes kõnnib omapäid.
***
igal kodul ei pea olema koer, aga igal koeral peab olema kodu .
***
Need ,kes ütlesid ,et miski ega keegi pole ideaalne ,unustasid minu koera.
***
Kogu maailm ei saa kokku nii palju raha ,et osta veerand mu koerast.
***
las koerad hauguvad,tsirkus läheb ikka edasi
***
Sa oled nagu ämblik , ühe jala rebid küljest , kuid ikka tegutsed edasi ! 
***
Oleme kõik pärit loomariigist, naised on maod ja mehed sead. Sisinast saab alguse salvamine ning põrsatempudest saavad alguse suured sigadused.
***
Ma olen taimetoitlane mitte seepärast, et ma loomi armastan, vaid seepärast, et ma taimi vihkan.
***
Kui kardad meeletult ämblikke, siis mõtle, et ka nemad kardavad ju Sind.
***
Tugevam loom on alati kartnud, et nõrgem talle kallale kipub, ohu vältimiseks on ta selle nahka pannud.
***
Armastus õpetab loomade vastu kena olema.
***
Me ei pärine ahvidest, kuid liigume sinnapoole. 
***
Kui ahve saaks panna igavust tundma, siis võiksid nad inimesteks saada. 
***
Need on need ahvid, kellel oma elu ei ole.
***
Kõik mehed on sead. Kuid naised armastavadki koduloomi. 
***
Üks koer haugub varju peale, sada koera hauguvad haukumise peale.
***
Ega lahja lehm pole veel hirv.
***
Need lehmad, kes rohkem jooksevad ja udarat raputavad, teevadki jogurtit. 
***
Mulle meeldivad sead. Kõik koerad vaatavad sulle alt üles. Kõik kassid vaatavad sulle ülalt alla. Ainult siga vaatab sind kui võrdset.
***
Suurtel kirpudel on seljas väiksemad, kes neid hammustavad, ja väiksematel kirpudel veel väiksemad kirbud ja nii lõpmatuseni. Ja suurtel kirpudel on omakorda veel suuremad kirbud, kelle selga hüpata; samas kui suurematelgi on nendest suuremad ja neil veelgi suuremad ja nii edasi.
***
Inimene on loom, kes mõistab, et ta tapab. 
***
Loom midagi vajades teab, palju ta vajab, inimene aga mitte. 
***
Kui kõik loomad oleksid kadunud, sureksid inimesed suurest hingeüksindusest. 
***
Loomad pole muud midagi kui meie vooruste ja pahede kujud, mis liiklevad meie silme ees, nad on meie hingede nähtavad viirastused. 
***

No comments:

Post a Comment