Tuesday, April 26, 2011

mälestused.


Mälestused teevad haiget, aga sina teed rohkem.
***
Kunagi olid Sa minu jaoks tulevik, aga nüüd on Sinust saanud minevik! Ja kahjuks või õnneks, mulle ei meeldi minevikus sorida.
***
Kui sa unustad meie mäletused, siis unusta ka juba mind.
***
Aeg kaob - kõik saab mullaks, ainult mälestus jääb kullaks.
***
Klaas puruneb, nagu purunevad nii paljud mälestused. Aga need päevad on teemandid ja säravad igavesti.
***
Aeg tekitab mälestusi, nii häid, kui ka halbu,. Vahel ongi hea, et on halvad mälestused, siis teame teinekord kuidas teisiti käituda, et oleks rohkem häid mälestusi!
***
Mäleta mind alati sellisena nagu ma olin, mitte sellisena nagu sa tahtsid, et ma oleks.
***
Meie aeg on möödas. Isegi kui see oli parim, mida soovida võis, kaotatud ja kadunud, kõik minevik vaikib ja tulevik kaob pimedusse.
***
Mäletsus on see, mis ei kao kunagi ning toob endas esile parimad ja halvimad ajad.
***
Kõik on kustuv, ainuld mälestused seisavad heleda tähena tormises taevas
***
Mälestsed noorusest on kõige kaunimad mis ei unune eal
***
Mälestus-Kui lühike on see sõna aga kui palju ta ütleb
***
Mäleta seda mida oled kord kalliks ja kaunik pidanud
***
Mäleta kui väärin ja ma olen tänulik. Unusta kui soovid ja ma ei süüdista sind
***
Mälestus sõprusest on tähed taevas
***
Mäleta mind ka aegade valus
***
Mäleta minust seda, mis tundus sulle minus heana
**


No comments:

Post a Comment